Reactie plaatsen

Jan W. van de Rhee
5 maanden geleden

Ja Leen.Inderdaad heb ik bij TOG Maassluis gespeeld. Was in 1968 getrouwd en in Maassluis gaan wonen en wilde he5 toen wat rustiger aandoen na de Eendracht tijd. Spelen in de Hoofdklasse was toen veel reizen. In m’sluis ging het toen weer goed met promotie 1e kl.,overg.kl.en dus weer naar de hoofdklasse. Toen ben ik afgehaakt en plaatsgemaakt voor jongere spelers, tw de broers van capelle en holzapfel uit den haag. Daarna weer in contact gekomen met Diveko en nog 1 jaar competitie gespeeld.

Leen de Ligt
6 maanden geleden

Beste John::Ook nog bij TOG Maassluis gespeeld ??????

Jan W. van de Rhee
6 maanden geleden

In de tafeltenniswereld ben ik bekend als John. Ik heb nog in het 1e team gespeeld met Joop van Osch, Andre Teijgeman, Jan Struyken Boudier. Ik meen dat dit in de jaren 1975 en 1976 was, dus de laatste jaren van het tafeltenniscentrum Nwe Binnenweg bij Fa. Kusters, waarvan de kinderen lid waren van ELAN. De kleedkamerlucht is inderdaad goed omschreven. Leuke tijd, veel bier ook na het spelen.
Ben nog steeds in het bezit van mijn batje, waarop ik in 2005 nog nieuw rubber heb laten plakken. Ik speelde toen nog recreatief in Rhenen. Dit stopte toen ik naar Drente verhuisde. Heb inmiddels in Coevorden contact met een ttv voor bejaarden haha, klopt wel aardig want ik ben van 1942, maar artrose in de handen weerhoudt mij weer te gaan spelen, ook al wordt het mij steeds gevraagd. Wellicht, het virus is nog niet verdwenen. Voor 1975 speelde ik overigens bij Eendracht ook bij Kusters. Zou het leuk vinden wanneer ik een reactie van de ouwetjes zou krijgen. Groeten aan allen. John.

een jaar geleden

Bedankt Leen, voor de oude tafeltennis krantenberichten met foto's, welke boven water zijn gekomen i.v.m. de verhuizing naar jullie nieuwe woning. Groet van Henk, aan alle bekenden.

Rene Schewe
4 jaar geleden

Is het niet verstandig om de voorjaarscompetitie ivm corona virus stil te leggen.
Vooral omdat er toch wel veel risico spelers deelnemen.

René
5 jaar geleden

Dat is wel erg leuk om iets van Henk Eikmans te horen.
Die tijd van Service kan ik mij nog goed herinneren. Bij de kerk en later in de Schiedamse Kartonnage Fabriek. Dat waren mooie tijden. Misschien ken Henk, Cas van Koetsveld en Dick Boer zich ook nog wel herinneren.

Verder wil ik iedereen bedanken die voor mij zijn ingevallen en daardoor Leen niet alleen hebben laten staan.
En vooral Leen die toch maar is blijven spelen en steeds anderen heeft moeten vragen om in te vallen.
Iedereen bedankt daarvoor..
Met mij gaat het langzaam maar goed en heb het vertrouwen dat ik in het najaar weer kan spelen.

5 jaar geleden

Het is heel lang geleden dat René Schewe en Nico Slobbe samen kwamen tafeltennissen bij Service. Twee junioren met talent voor tafeltennis en voor cricket. Hans Kreischer (nu in Spanje) weet hierover ook mee te praten.
Het is prettig om op Diveko website-wijze, iets van mijn oude sport-kennissen te vernemen. Liever goede berichten, dan slechte berichten ontvangen.
Ook met Leen de Ligt was/is het sportief tafeltennissen. Op de woensdag clubavond wilde ik al eens komen kijken en een balletje tafeltennissen, maar vanuit Oosterhout is dit niet eenvoudig te doen. Tot zover even dit berichtje om René Schewe meer beterschap toe te wensen. Groet aan alle bekenden.

Leen de Ligt
7 jaar geleden

Aanmerkingen,fouten,onjuistheden enzovoort meldt het s.v.p.
aan het bestuur dan kunnen we er wat aan doen

Erik van der Vegt
7 jaar geleden

Zomaar wat gesurft en zie een nieuwe site van diveko ,prima en gelukkig jullie bestaan nog

7 jaar geleden

Mooie herinneringen aan Diveko en zijn tafeltennisleden.
Er waren en er zijn nu nog voor mij bekende tafeltennissers lid van Diveko.
Een ledenlijst over 65 jaar Diveko zou een mooi overzicht geven.
Met weemoed denk ik terug aan de vrienden die zijn overleden.
Het is fijn dat er nog steeds bekende tafeltennissers lid zijn van Diveko.
Tafeltennisverenigingen hebben tegenwoordig meer oudere leden.
Het is te hopen dat het 75e jubileumjaar gevierd zal worden met jong talent.
Henk Eikmans.

Maak jouw eigen website met JouwWeb